Magsjuk

Japp nu var det dags för min tur...suck... Får springa på toaletten hela tiden, har ju definitivt inte sovit särskilt bra... O så måste jag masa mig ut minst två ggr idag, en gång för att göra ett arbete på en förskola (jag vet inte smart när man är magsjuk) och en gång när mamma ska hjälpa mej med min cykel... Det "bästa" är ändå att man går ner i vikt och att jag inte spyr när jag är magsjuk, det kommer andra vägen så det går ju liksom att dölja ganska bra! Bara man får låna en toalett så ;)

Ne nu ska jag ta och försöka mej på lite skolarbete...

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen..

Hoppas du blir piggare snart.. Men som sagt kanske inte de smartaste o åka till en förskola med magsjuka i dessa epidemitider.. Gör nog mer skada än nytta...

Kram på dej

2009-03-11 @ 10:10:18
URL: http://malin-westerback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0