PANIIIK!!

Jag har en omtenta idag, på en j*vla massa begrepp. Jag har knappt orkat plugga denna vecka eftersom jag har legat hemma med magsjuka. Försökte ordentligt igår men allt jag läste eller allt Daniel sa gick bara in i det ena örat o ut i det andra. Fastnade absolut ingenting alls...suck... Iofs kanske inte helt konstigt eftersom igår eftermiddag var första gången på ett par dagar som jag har fått i mej ltie mat och fått behålla det...

Så nu vid halv nio är det omtenta på begreppsduggan och i eftermiddag har jag ett seminarium. Någon som vill byta med mej?? Har varit uppe sen halv sju imorse och pluggat in i det sista, nu måste jag börja göra mej iordning om jag inte ska gå till skolan  med morgonrufs, trosor och en bh!

Wish me luck friends!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0