Vilken värdinna!

Ringde precis till den värdinnan jag skulle ha ett ljusparty hos ikväll o hon säger att hon inte har några gäster...Attans tänker jag lite snabbt. Sen helt plötsligt säger hon att: Men jag har sålt för över 4000 kr iaf så du kan bara komma förbi o hämta beställningslapparna så har du haft din visning! Vilken värdinna! Herreguu! Jag hade sett framför mej en låång kväll när jag egentligen bara ville hem men nu ser jag helt plötsligt fram emot kvällen rejält! Visserligen brukar hennes partyn gå rätt fort och det är himla trevliga människor men kändemej inte helt ladda ikväll... Vilken himla tur man ska ha ibland! =)

Ne nu ska ja tvätta bilen tror ja! ;)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0