Besviken

Jag känner mig så besviken, du har det inte lika tufft med pengar som jag har, ändå är det alltid värst för dig. Jag vet att jag handlar ibland men jag skulle verkligen inte kunna stå ut med att studera annars plus att mina kläder går sönder rätt snabbt... Ibland blir jag bara så besviken. Jag törs inte ens fråga för jag vill inte känna mig besviken. Men jag hoppar denna gång, jag följer inte med, du får hitta någon annan, jag vill inte längre. Kan inte ens Du hjälpa mig så länge så vill inte du ha med mig. Synd bara att du inte kunnat säga det mkt tidigare, innan jag hade börjat glädja mig och tycka att det vore roligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen? :(

2009-11-03 @ 23:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0