The weekend

Helgen har sett ut som följande:
Fredag: Halloweenfest hos Stefan och Sandra, jag utklädd till häxa o Daniel till Jokern. Emelie vart askalas och jätteglad och dansade järnet med sin sambo! =D  Sen kom Jocke och hämtade oss, Tack Tack Supersnällt!! =D
Lördag: Seeg dag... Låg i sängen till cirkagurka halv 1, och efter lite frukost/lunch bar det av till ALV och höstmarknad. På kvällen blev det till att åka o tända lite gravljus, träffade på Mickan, alltid trevligt! =) God mat, körslaget och film avslutade kvällen.
Söndag: Sovmorgon sen full fräs till Hästmosshult. Var i garaget med Älsk i flera, flera timmar och bytte till vinterdäck o försökte lösa gåtan med den icke fungerande abs:en i min bil. Än så länge, peppar peppar, så funkar den! Håll tummarna! Sen ett ledsamt hejdå innan jag ensam åkte hem till vår lägenhet...

Alltså en väldigt bra helg! =D En enda ledsam sak o det är att jag är ensam igen... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0