"Det funkar jättebra!"

Jo visst! Det funkar inte alls skulle jag säga... Vi ska pröva på nåt alldeles nytt då vi gör ett seminarium via datorn, sitter och skriver allt vi tänker på istället för att prata med varandra. Och det skulle ju funka alldeles perfekt! Hon hade ju gjort det mååånga gånger. Men nu fröken lilla funkar det inte perfekt längre! man kan inte lägga in några inlägg överhuvudtaget!! Jag står fortfarande fast vid att ett vanligt seminarium är bäst!

Ringde tilll en körledare idag, ska börja sjunga igen! Underbart! =D Varje torsdagkväll kommer jag att sjunga i Kolbergakören =)

Sen ringde jag till hon som är vikariesamordnare... Det var visst ett tag sen jag jobbade... Oopss... Om jag inte lyckas jobba nån dag denna månad kommer jag bli avskriven som vikarie... suck... Snälla snälla någon bli sjuk o ring in en vikarie!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna för att nån ska bli sjuk ;)

2009-10-13 @ 11:44:09
URL: http://livetparanchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0