En av de värsta helgerna tror jag

Mamma o pappa har haft inbrott i helgen... Det är ju verkligen en fruktansvärt hemsk känsla att veta att någon har varit inne i ens hus och rotat, överallt. Bland det värsta som försvann var nog alla filmer pappa har filmat genom åren, på oss barn när vi var små, syskonbarn, semestrar, konfirmationer, studenter osv... Alla dessa filmer är borta eftersom de låg i ett skåp som de tog. Alla smycken osv som de tog kan man ersätta men det går aldrig ALDRIG att ersätta filmerna...... O det är något som de skiter i, fullständigt skiter i, och troligtvis kommer att slänga iväg så fort de hittar dem... Käre gode Gud, gör så att de slänger dem där vi skulle kunna hitta dem!! Vill bara ha tillbaka dem! De tog min gamla förlovningsring, jag skulle aldrig använda den igen, men den är förknippd med ett mkt fint minne och nu har jag den inte längre. Den kommerväl någon smälta ner eller sälja... suck... Faan vilka jävlahelvetessvinmänniskor det finns!!! HATA!

Kommentarer
Postat av: Lindis

Fy faaan!!! stor styrke kram

2009-10-20 @ 07:22:31
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0