=,(

Idag ringde Barbro som är vikariesamordnare. Eftersom jag inte har kunnat jobba så mkt på sistone och troligtvis inte får jobba några av de dagar jag skrivit upp nu i oktober så blir jag avskriven som vikarie... =(   Känns jättetråkigt eftersom ibland, när jag har kunnat jobba, så har de pengarna varit perfekta att ha. Och särskilt nu till jul och allt... Men men that´s life... Hon lät faktiskt uppriktigt ledsen när hon ringde och sa det och det kändes ju ändå bra... De ska tydligen göra om hela organisationen så hon försvinner efter nyår och sen ska alla rektorer ta hand om vikarier. Hon tyckte iaf att jag skulle skriva in mig igen nästa år eftersom jag bara hade fått bra omdömen när jag varit ute, att jag var jätteduktig osv.  Men hon skulle ringa minst 4-5 stycken till och avskriva dem så hon har nog en ännu sämre dag än vad jag har!

Jaa det finns ju inte mkt jobb nuförtiden, får väl vara glad att jag studerar och säljer ljus för jag får ju ändå in pengar som många knappt får idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fy så tråkigt. Vilket dumt system med att bli avskriven tycker jag!

2009-10-15 @ 10:54:41
URL: http://livetparanchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0