Ibland så!

Vissa dagar hinner man med mycket! Min dag idag började med att jag började bena lite på skoluppgiften, sen gjorde jag mig iordning o slängde mig i bilen för att draga till Silverdalen och underbara Malin =) Följde med och hämtade hennes barn, Adrian o Loke, på dagis och det var så roligt för några av barnen kände faktiskt igen mig från när jag jobbade där!! =D Underbart! Vid fyra tiden åkte jag mot Hultsfred för att pussa lite på älsk o hälsa lite på mamma och efter det åkte jag direkt till Kolbergakören som jag har börjat i idag! =) Haft en fullspäckad och härlig dag helt enkelt!

Tack för att jag fick komma idag Malin! Var riktigt roligt att ses, får vi göra om snart igen!! =D *kram*

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för att du är min vän gumman.. puss

2009-10-24 @ 07:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0