Observation

Idag ska jag ut på observation... Ska kolla hur barnen använder sig av matematik i vardagen... Låter kul?? Det roligaste är väl att jag kommer få träffa de jag hade vfu hos i våras och träffa de barn som jag har haft i sommar också! =)  De var så himla vänliga igår när jag ringde så det ska bli kul!

Annars idag så måste jag nog lämna in telefonen... Igår så slutade högtalaren i den så jag hör inte ett smack när jag ringer eller svarar! Irriterande! När vi var i Kalmar så bara beslöt den att nu slutar jag funka så att Emelie inte kan ringa Daniel! Lite pinsamt också, innan jag visste att den var kass så ringde jag till förskolan och tydligen kunde de höra mig fast jag inte hörde dem! Så han som svarade när jag lånade en annan telefon frågade om det var jag som precis hade ringt o flåsat lite i andra änden!!! Lite smått pinsamt! HAHA! Här ringer jag o flåsar till dagis :P

Nee nu ska jag åka iväg o skriva ut lite papper innan jag ska ner till förskolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0