Tankar tankar

På min lilla promenad började massa tankar snurra runt... I 9 veckor ska Daniel och jag bo isär... Känns jävligt tufft måste jag säga... Han ska bo i Hästmosshult och jag här i Oskarshamn. Detta beror på att han han fått praktik på Swedspan i Hultsfred och jag i Oskarshamn... Plus att jag bara har 5 veckors praktik de andra 4 veckorna har jag skola... Suck... Snacka om att det kommer bli tråkigt att gå här hemma o skrota helt själv varje dag!! Så nu måste jag börja boka upp mina dagar framöver så att jag inte blir sittandes bara... Varje tisdag är det gympa som gäller, varje torsdag ska jag gå till kören (ska börja nästa torsdag) o ibland blir det ju ljuspartyn, men vad faen ska jag göra de andra dagarna då??

Om det är någon som är sugen på att ses är det bara att höra av sig o komma!! Om jag inte kan på förmiddagarna så kom på eftermiddagen! Jag lagar mat eller vad som bara man får lite besök... Någon som vill ses o är sugen på att hälsa på??

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är på =)... hörs nästa vecka.. om jag inte jobbar.... Puss o Kram

2009-10-14 @ 17:09:36
URL: http://malin-westerback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0