Dåligt...

... av mig att vara så dålig på att uppdatera vissa perioder! Men har liksom inte riktigt orkat... Men idag tänkte jag sitta med lite skolarbete o då föll lusten på som bara den! Konstigt!!

Förra helgen var det full rulle, hade lite middag med älsks bror o sambo och lördag till söndag sov det över 3 st busar här! Lekpark, cykeltur, film o bad hann vi med! =D 

Nu ska jag försöka hitta en röd tråd i Tove Janssons bok Det osynliga barnet, den handlar om mumintrollet... O sen ska jag lyckas koppla den boken till läroplanen! Good luck säger jag!

Tjipp 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar oftast ha vatten jag med men ibland blir det mjölk... Av nån anledning?! För det smakar ju likadant, eller jag har inte märkt nån skillnad iaf. Endel har ju mjöl i omeletten också men det har inte du heller antar jag? Kan iaf rekommendera med tonfisk i, jävlar så gott det blev! Fast en hel burk var nog att ta i men det var ju en bra lunch kcal-mässigt i alla fall... :P

2009-09-24 @ 18:53:35
URL: http://livetparanchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0