Lite uppdatering

Vårt Gi:ande går hyfsat bra... Sugen som fan på färsk pasta bara men det är väl bara att stå ut!:P Har väl gått ner ungefär 6 kilo, inte så mkt än men det kommer väl... Jag menar, midjemåttet har ju också minskat! Är så härligt när folk kommenterar att de ser att jag har gått ner lite, det värsta är väl att det typ bara syns i ansiktet, som vanligt!! Är ju magen som ska bort ju!! :P


Vår helg i Götet var underbar! Herreguud vilket rum vi hade, en juniorsvit! Sån lyx kan jag lätt lära mig att leva med! =D  När vi kom upp på rummet stod det 2 småflaskor med bubbel på kylning, lite fina chokladpraliner och massa god frukt! Underbart! Till o med allt i minibaren var gratis! Det ingick! ;) När vi kollat in rummet var det bara att slänga på sig morgonrocken och ett par tofflor och tassa ner till spa-avdelningen där vi fick vår duobehandling =) mmmmm.....
En härlig inpackning som doftade näckros o sedan sänkas ner i vatten, hade ett värmande "täcke" runt oss så vi inte blev blöta, sen vart det massage under vichyregn! Några varma regnstrålar som hela tiden "regnade" ner på benen under tiden som man fick rygg/nacke/huvud massage! UNDERBART!
På kvällen fick vi en välkomstdrink innan vi skulle äta, åt mat för över 1300 kr!!! =O  Men gott var det! Först fick vi en aptitretare och lite gott bröd med diverse gojs att ha på, sen förrätt. Jag åt Karl Johanssvampsterrin med pilgrimsmusslor ;), till varmrätt blev det lammracks och lammfilé med potatiskaka och efterrätt chokladbrulé med apelsin och hasselnötssorbet! Mumsfilibabba säger jag bara!!
På söndagen behövde vi inte checka ut förrän vid 17.00 så vi gick omkring i badkläder, morgonrock o tofflor hela dagen och badade och bastade! En helt otroligt underbar helg!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Hörde du, 6 kg är ju toppen =)!!! Bra jobbat! aviis... puss o kram

2009-10-01 @ 19:27:57
URL: http://malin-westerback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0