Polis polis potatisgris

För första gången på över 3 år så blev jag igår kväll stoppad av polisen! Skulle köra hem Ida o när jag kommer upp för Kråkhultsbacken o blinkar in mot höger så vinkar polisen in mig i en parkeringsficka istället! Ida vart skitnervös o jag blev väl lite smått nervös men fokuserade nog mer på att få in bilen i parkeringsfickan :P

Vevar ner rutan lite, efter lite om o men förstås (visste ju inte om bilen skulle va på eller av eller stå med tändningen på!), säger hej o polisen ber om mitt körkort... Ska få blåsa lite också men innan han har fått igång blåsmakapären tittar han lite på bilen o frågar om det är min... Öhh nej det är min sambos! =D Samtidigt tackadejag gudarna för att Daniel hade bytt däck i söndags annars hade han nog nämnt däckena, de var lite olagliga att köra med om man säger så! Blåser lite i makapären, han kollar in arslet på bilen, säger trevlig kväll o så får jag åka! =) Det var ju inte farligt alls, men Ida var neeervös kan man lugnt säga!! Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, sj blev jag stoppad andra gången jag körde bil ensam. Hade inte ens körkort så utan bara lappen :P Det var smått nervöst.

2009-09-02 @ 10:00:35
URL: http://livetparanchen.blogg.se/
Postat av: Jenniien

ser INTE framemot första gången jag blir stoppad:P haha kommer bli så nervös så jag antagligen gör nått väldigt dumt:P haha

2009-09-07 @ 16:43:14
URL: http://jennietarkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0