Lite uppdatering kanske?

Det som har hänt sen sist är...inte mycket :P 

I helgen som var följde snälla Malin med mig in till Vimseby en sväng för att hämta ut en ring plus byta ett par helt nya byxor som gick sönder första gången jag använde dem *argh* men det gick smidigt att få ett par nya. Det värsta är att jag inte riktigt har vågat ha på mig de nya än, tänk om de också går sönder liksom!?! hahaha

Men min nya ring är hur fiiin som helst! Fick plocka ut en från försäkringen då de där jäklarna som bröts sig in hos mamma o pappa i höstas också tog min gamla förlovningsring... Så nu har jag en helt ny fin ring fast på HÖGRA ringfingret ;)  Med lite rödguld, vitguld o några små fina stenar ;) Diamonds are a girls best friend säger dem väl? haha

Men denna vecka har varit seeeeg. Ledig tisdag, onsdag o torsdag och givetvis har Daniel gått ännu längre i skolan bara för det! =( Så dagarna går riktigt riktigt långsamt!

Så vad ska man göra idag? Någon som har lust att åka till Oskarshamn? :P

Kommentarer
Postat av: Malin

åh ringen va ju hur fiin som helst =).. ja de andra oxå :).... puss

2010-02-26 @ 06:48:02
URL: http://malin-westerback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0