Spyhelg

Helgen har varit...hyfsad... I fredags natt började jag spy, mådde pyton hela lördagen men fäöljde ändå med mamma o pappa in till Vimseby. Vi skulle till smyckeaffären o titta ut oss nya smycken sen inbrottet. Hittade en såå supersnygg ring! Riktigt riktigt fin är den! Får väl försöka lägga in en bild sen när jag får hem den ;)  Sen vart det den snabbaste jeansprovningen någonsin för då började jag må illa igen men vart ett par jeans iaf! ;) O sen hemfärd till Hultat igen o jag gick o la mig o sov ett par timmar... SKÖÖNT!

I söndags trodde jag att jag var frisk igen, åt massa gott och gick o la mig mätt o belåten. Måndag morgon: Daniel, jag mår illa...
Daniel: Det gör jag också...
O så spydde vi ikapp... suck...

Men idag, IDAG är jag nog frisk :P Vilken underbar känsla det är när man kan släppa en fis helt normalt efter att man varit magsjuk! Jag var så överlycklig när jag kom ut från toan så jag var tvungen att berätta det för Daniel. Han tittade lite konstigt o skrattade åt mig... MEN det var SKITskönt ;) hehe...

Nu ska vi bara se om jag kan lyckas hålla mig frisk resten av dagen också... Har ett stort arbete att skriva plus att på torsdag åker vi till Karlstad!!! =D=D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0