Tack

Tack Tina o Malin för era kommentarer! Ibland är det bara så svårt...

Har tittat på en crosstrainer på blocket idag... När jag nämnde för Daniel att jag skulle vilja ha en sådan så sa han att om jag bara lovar att använda den så kan han köpa en men då ska den användas! Jag vet att man alltid säger att man ska använda det huuuur mycket som helst bara man får hem det o sen står den oftast bara i ett hörn o samlar damm... Men jag tror faktiskt att jag skulle använda den... Jag hatar ju att gå exempelvis till gymmet o promenader lockar inte riktigt alltid + att eftersom jag inte blir svettig av en promenad så inbillar jag mig att det inte hjälper :P En promenad hjälper alla andra men inte mig :P Så jag hoppas vi hittar en vettig som vi kan handla hem.......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har en som Nicke prompt skulle ha och lovade mig att använda... Han använde den inte i början ens... Själv har jag en träningscykel som inte är använd så mycket :P Det betyder ju inte att du inte skulle använda din men för många är det nog så. Man kan ju testa, och sälja den om man vill sen. :)

2010-02-03 @ 15:10:51
Postat av: Anonym

Hej igen du =)

Var inne och surfade runt på Styleroom förut och råkade komma in på ett album med svart fondvägg i. Tänkte direkt att jag tror att det är din stil :) http://www.styleroom.se/album/264 Tycker det är så himla kul att se hur andra har det! Den fonden var iofs bara målad tror jag men ändå. Mycket svart-vitt och modernt var det albumet :) Man blir ju inspirerad om man hittar nåt man tycker är snyggt... Lite inspiration till kommande hus och nästa lägenhet kanske :):)

2010-02-06 @ 16:03:52
Postat av: ida

jag tycker du är duktig Emelie! =)

2010-02-08 @ 16:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0