Ena halvan rinner...

Jag har nog blivit förkyld i ena näsborren tror jag... Kan man bli det förresten?? Den rinner o är envist täppt men den andra underbara borren är precis som han ska!

Dagen igår bestod i skola (som vanligt, suck) plus lite barnvakt! Alltid härligt att hämta på dagis när man ser hur glad han blir!! =D O han ville åka skridskor så vi åkte hem, gjorde fika, bylsade på oss massa kläder, hämtade storebrorsan med kompis o begav oss ner till skridskobanan... Faen va kallt det var att stå bredvid o titta på!
Efter ett tag fick den äldste en briljant idé (enligt honom själv), att vi skulle leka datten, även jag! Liiiite orättvist när alla andra har skridskor o en annan skor att springa med på isen... Gissa vem som fick "ta" hela tiden????

Kanske skulle försöka va så duktig att jag börjar läsa det som ska läsas idag...pust...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jo det går hyfsat, mamma kunde dock inte komma för de är i STHLM då... Men annars är vi fem eller sex med mig, det var bara en föräldragruppen som kunde och jag känner inte så många ju... Lite svår för några sådär en fredagkväll med men jag hoppas att iaf de som har sagt att de kan kommer. Sen vet jag ju inte om de handlar nåt... ;) Är ju mest småbarnsmammor så man har ju inte skimycket pengar direkt :s Men vi får se! KRAM

2010-01-27 @ 16:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0