Sova eller inte sova, det är frågan

Jag har vänt lite på dygnet... Har svårt att somna innan kl. 1 på natten o vaknar inte förrän ca 10-11 på morgonen... suck.. Lite jobbigt med tanke på att detta är min sista vecka ledig innan jag börjar jobba. Borde nog försöka vända tillbaka min sovklocka lite.

Längtar till viss del till slutet av september... Jag vill givetvis inte att sommaren bara ska flyga förbi men det kommer bli himla skönt att få flytta in i huset. Som det är nu måste vi snart börja packa o sen portionera ut alla våra grejer hos våra familjer eftersom vi bara har lägenheten fram till siste juli.

Får hoppas att vi kan få lite fler besök nu när vi flyttar närmare Hultsfred o Vimmerby... Har man tur kanske inte folk tycker att det är för långt för att komma o hälsa på eller för jobbigt att åka. Är ju himla trevligt med besök lite då o då...

Kommentarer
Postat av: Malin Westerback

Har du fått en extra vecka? =)... Lovar att jag ska bli bättre på o hälsa på.. Jag VILL...

PoK

2010-06-22 @ 06:21:49
Postat av: emsagumsan.blogg.se

Jag börjar öva nästa vecka så jag jobbar bara 3 dagar ;) Åhh tack vännen! Det värmer <3 Pok

2010-06-22 @ 10:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0