Han är den underbaraste

Häromdagen så pratade vi om barn. Vi har ju redan planerat att vi ska skaffa inom en ca 2-3 års period (om allt funkar som det ska givetvis!) och så helt plötsligt frågade Daniel mig: Får man vara med under en dag och se hur barnet har det i förskolan och skolan?
Jag svarade att: Givetvis! Vill du det?
Daniel: Ja men självklart, iaf försöka vara med en dag per termin! Man måste ju vara engagerad i verksamheten som barnen går i och se hur de har det!

Åhh visst är han underbar?!? Vi har inte ens skaffat barn men han vill redan följa med dem till dagis o ha en bra relation till deras lärare! Underbart underbart! Jag vet verkligen att jag har träffat rätt! Underbar är han! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0