Konstaterande: Folktandvården är för jävla dyr!!

Var hos tandläkaren igår, fyy satan vad dyrt det är!!! Sist jag var där var i december o då låg alla datorer nere så jag inte kunde betala så igår när jag kom ut till receptionen talade hon "vänligt" om att det skulle gå på lite över 2900:-! Det enda jag kunde få fram var: " Det finns inte en chans att det finns på mitt kort..."

Fa fan säger man!?! Finns det nån som går runt med 3000 spänn extra som de kan lägga på tandläkaren??!! USCH säger jag bara!

Dagen avslutades iaf bra, tog en sväng till Silverdalen! Umgicks med Malin o barnen hela dagen. Tack vännen för att du finns där och lyssnar! =)  Även om det är samma skit jag ältar jämt o ständigt ;) hihi...

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker inte att du tjatar om samma saker.. de är ju jag som gör...

Tack underbara du =)..

Puss o Kram

2010-03-09 @ 19:38:10
URL: http://malin-westerback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0