Long time no see :P

Har varit sjuk, magsjuk... usch... Började i torsdags eftermiddag o höll i sig ända till söndag kväll/natt.. SÅÅ tråkigt! Gick till skolan igår ändå, men mina klasskamrater satt på behörigt avstånd kan jag säga, haha!

Ringde även till de ställen där jag sökt sommarjobb o fick inga positiva svar därifrån, suck... Deppade ihop, ringde syrran som sedan ringde runt i familljen som en löpeld! :P Min andra syster ringde o min mamma ringde o senare på kvällen pratade jag även med min pappa! Det finns ingen som kan säga att min familj inte bryr sig iaf! =D Härligt att ha en sådan familj! Så det var bara att ta nya tag angående sommaren. Ska skriva in min som vikarie i H-freds- och Vimsebys kommuner i sommar, ska snart ta o ringa på en annons, så jag säger bara HÅLL TUMMARNA NU ALLIHOP!! Får jag inget jobb vet jag inte hur vi ska klara oss med tanke på att Daniel inte vet om han har nåt ännu... suck suck suck... Bekymmer bekymmer bekymmer...

Har idag även varit på Gyn här i stan. Fick en kallelse att det var dags att börja med cellprovstagning!! *panik* Hatar att sitta i den där stolen! "O så hasar vi ner lite till, o lite till. Sådärja! Sära nu på benen o slappna av!" Jo tack, jättelätt att slappna av där! Särskilt när de tänder en strålkastarlampa rakt mot mufflan!! Men eftersom jag är den mest tursamma personen i världen så sa hon: "Jag kan inte ta något prov på dig idag ser jag, du får komma tillbaka en annan gång!" Med ett leende på läpparna... Jaha, samma procedur ska genomgås igen alltså... Härligt härligt! haha...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller alla tummar jättehårt!!

2010-03-16 @ 14:05:12
URL: http://livetparanchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0