Lite rättning ;)

Jag satt och funderade lite på mitt inlägg om jobb... Givetvis kan det vara svårare att få jobb för vissa med tanke på familj, vart man bor ovs. Men ett hett tips är att det behövs alltid vikarier! Exempelvis inom barnomsorgen... Det märker ju jag, jag har nästintill aldrig gått utan jobb. Några dagar här o där kanske men som vikarie ringer telefonen ganska ofta! =)  O har man barn på dagis eller skola så tror jag nog inte att varken förskollärarna eller fritidspersonalen blir irriterade ifall man förklarar sin situation. Ringer man bara och talar om så fort man vet att man får jobba och att barnen blir lämnade den o den tiden så flyter nog det mesta på vad gäller den avdelningen.
Jag kom ju nämligen på att jag kanske lät lite hård o bara tänkte på alla oss som inte har barn... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0