Trött, dans o myspys

Trött, trött, trött.... Jag är fasen inte annat än trött jämt! Nåt tips på hur man blir piggare??

Igår var vi på vår danskurs! Vi dansade foxtrott i 3 TIMMAR!!! Snacka om att det kändes i vaderna mot slutet...! Några av männen (även kvinnorna kanske) tror jag njöt för fullt eftersom på foxtrott så dansar man väldigt nära varandra..  O undrar om jag banne mig inte kunna känna på några lite här o var att de njöt av det! :P Som en av männen sa: "Att få komma hit en måndag kväll o kramas så här gott med massa kvinnor gör ju hela veckan bra" Tror inte han kramas så mkt annars... Jag kramas varje dag så såå speciellt var det väl inte? :P hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0