Avslutad, SKÖNT!!

Igår avslutade vi den tråkigaste kursen någonsin, matematikkurs! LOVELY kan jag bara säga! (Förvisso är den bara avslutad om jag inte får någon komplettering o det vet man ju aldrig) Men så jävla gött! Sista arbetet satte jag mig ner o skrev i onsdags o torsdags plus gjorde en power point om det också men det gick fan bra ändå! =) Sååå man måste ju fira att en sån här kurs är slut så det vart både lunch o fika ute på stan med tjejerna i klassen och på kvällen köpte Daniel och jag färska räkor, aioli, vindruvor, baguetter och rödvin! Daniel tyckte inte om rödvinet så det slutade med att jag drack upp hela flaskan och blev lite lagom onykter för mig själv då han gick över till Cola.... TJOHEJ! Ooo ja, jag hade lite ont i huvudet när jag vaknade efter att ha druckit upp en hel flaska rödtjut helt själv...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har hänt här också, en gång tog jag ett enda feset glas vin och så hade Nicke druckit upp hela flaskan själv när jag somnat och han fortfarande var vaken, vilket jag upptäckte helgen efter när jag var sugen på ett glas vin.

Angående Facebook så tror jag att du ger en ganska realistisk bild av dig själv :). Och jag håller med om att det är bra med positivt tänkande, det är bara skrattretande när det går till överdrift och det blir så tydligt vad folk vill ge för bild av sig själva. Men du och jag vi är ju bäst eller vad det är vi brukar säga när vi spenderat några timmar åt att gnälla på folk? ;) Kram på dig!

2011-01-15 @ 12:39:48
URL: http://burkmatsmamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men vi är ju helt klart bäst, utan protest! ;) Finns ju inga andra som kan göra allt helt enligt regelböckerna och perfekt som vi! haha! PoK

2011-01-16 @ 16:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0