Diverse onödig info

Jaha då sitter man här igen och skriver på ett arbete... Så fort jag var färdig med det förra var det bara att sätta sig med nästa, suck... Dock lite roligare arbete men ändå!

Fick lite besök av syster o hennes yngsta idag, tog en välbehövlig promenad då jag knappt går utanför dörren när jag sitter med skolarbeten! Så det var riktigt skönt =)

I måndags styrde mamma och jag bilen mot the big town Västervik och shoppade lite, eller jag shoppade och mamma tittade ;)  Blev bjuden på lunch också av mamsen, gottigt. Men jag hittade för en gångs skull lite grann! Två tröjor, en skjorta, en bh, örhängen, hårnålar och (det roligaste av allt!) vindrutetorkare till bilen, spolarvätska och motorolja!! =D haha! Inte dåligt, inte dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0