Finally, lite uppdatering

Jag är verkligen sämst på att blogga, hade världens lust till det häromveckan men då hittade jag inte inloggningen :p haha! Kanske inte var så himla sugen egentligen...

Sitter för tillfället barnvakt med massor av skolarbete hängande över mig... Så världens roligaste moster är jag nog dock inte just nu. Det är så in i helvetes tråkigt att skriva en granskning över ett läromedel i matematik, särskilt som materialet jag granskar används i skolan och jag kommer inte få behörighet till att jobba där! Sååå onödigt!!

Jul firades i Kristdala hos systeryster med massor av människor! Myys =)  Nyår spenderades i Flatebo hos kompisar med goood mat; gratinerad hummer till förrätt, exotisk planka till huvudrätt och tobleronepannacotta till efterrätt! MUMS! =D

Nee hungrig som bara den, kanske skulle ta fram lite frukost snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0