J*vla skit

Bajs fan och helvetesskit!!!!  Det var inte små oskyldiga granbarr som hördes! Nu har jag hittat exakt vad det var... Det droppar in vatten! Sitter troligtvis inget droppskydd vid våra glasdörrar ut så där droppar det nu fint in en massa vatten! O Daniel kan jag inte vänta hem förrän tidigast halv fem i eftermiddag så det känns ju otroligt bra...NOT! Har iaf ställt en hink under nu så får hoppas att vattnet behagar droppa ner i den..suck...


*nåt positivt är iaf att jag blev godkänd på matte-tentan vi hade innan jul! Wiiee!! =D

Kommentarer
Postat av: Malin Westerback

Jag hatar, verkligen HATAR droppande vatten...

Men bra att du blev godkänd , gumman =).. o Huset ser kanon mysigt ut, har fruktansvärt dåligt samvete för att jag inte varit o hälsat på er.. Men den där jäkla tiden alltså...

Puss o kram

2011-01-05 @ 18:53:29
Postat av: Emelie

Ja jag också nu! Jag tackar bara den lyckliga stjärnan för att vin inte äger huset :P Vår hyresvärd ska upp imorgon på taket o skotta det fint... Känns skönt att ha blivit godkänd, hade sketasvårt för en hel del på tentan! Jag har också dåligt samvete, jag har inte varit o hälsat på hos er sen i somras o inte heller har vi hunnit bjuda hit er.. =( Tror att 1 av Daniels kompisar har kommit hit o Tina & Nicke för att de skulle kunna fira Daniels 30-årsdag, förutom det har vi typ bara hunnit bjuda hit våra familjer :S Men snart, snart måste det finnas tid för oss också!! =) Våren nalkas o då brukar man vara lite piggare iaf! =)

Puss o Kram

2011-01-06 @ 00:19:33
Postat av: Anonym

Inte ska du ha dåligt samvete Emelie, vi kommer samtidigt allihop och river kåken med alla ungar ;)...

Ni har ju fått tag på ett supermysigt hus, jag gillade verkligen huset. Och den inglasade "fin-ingången" är ju kanon... En sån har jag alltid velat ha :)

2011-01-06 @ 19:05:46
URL: http://burkmatsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0