Sång + förkylning = inte så roligt

Borde ha en låång pluggdag idag också men nej. Idag ska jag sjunga hela dagen! =) Det värsta är att det typ är snöstorm ute o vi ska ligga o kuska mellan Påskallavik o Kristdala idag :S  O så har jag ju självklart åkt på en liten nätt förkylning, suck... Att det aldrig kan klaffa in att man är frisk när man ska sjunga, låter ju inte riktigt lika bra när man är förkyld!

Var på bio igår kväll, den tredje Narniafilmen. Helt okej faktiskt! =) Åkte hela vägen till Västervik för att se den, alla andra ställen runtomkring visade den bara på dagen o då jobbar ju min kära sambo... Så det vart en sen kväll, hemma strax efter tolv o Daniels klocka ringde runt halv sex imorse... Jag fortsatte dock att sova ;) Guttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0