Träning, bakning, tvättning (läsa läxor?)

Jag var och tränade igår också! Himlans bra! Och har än så länge, peppar peppar, inte särskilt mycket träningsvärk! Men passet igår var fruktansvärt! Herregud säger jag bara, hon körde verkligen slut på en! Stationsträning med mycket mage om jag säger så! Pust! Men kul var det och jag följer nog med nästa onsdag också! =D

Idag har jag hunnit med en liten promenad i detta underbara väder, sen så blir det väl att läsa lite kurslitteratur en stund och baka lite apelsinbullar! Första gången så hoppas de blir bra...! Har ju inte min andre kock/bagare hemma så vi får se hur det går....! Tvätta borde jag nog göra också tror jag. Men det är ju så jäkla tråkigt! Aja, rena kläder som inte luktar pyton är väl att föredra egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0