Vill inte ha mer snö!!

Fan vad det har snöat inatt. Jag VILL INTE ha mer snö nu!! Fatta hur mycket det är att skotta! Hela infarten plus bort till vedförrådet, suck... O eftersom Daniel är iväg o jobbar hela dagarna så brukar det hamna på min lott att skotta. BLÄÄÄ!!! 

Det är något som låter i vardagsrummet, låter precis som något som faller ner lite lätt på golvet HELA tiden. Men jag tror jag har kommit på vad det är... Granjäveln barrar som bara den, står framför luftvärmepumpen som blåser ut luft hela tiden på granen. Kan kanske bero på det eller så har den inte fått vatten vad det jag? Det är Daniel som vattnar granen och dammsugar i vårt hus så att det är väl bara att sätta på lite musik så hör jag nog inte att det faller så mkt barr längre =) Härligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skottade också igår, har inte skottat en gång på hela vintern innan :P Har lurat i Nicke att jag är en skör liten ballerina som går sönder av kroppsarbete men han börjar tvivla nu :s.

2011-01-05 @ 11:17:25
Postat av: Anonym

Haha! Attans att han har kommit på dig! ;) Jag har skottat hur mkt som helst denna vinter =( Annars kommer han inte in med biljäklen när han kommer hem... O jag kan inte hämta ved o få lite värme i detta hus! Attans också

2011-01-05 @ 11:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0